Topics
Recent
Recent
Recent
Recent

Libri im

Friday, August 06, 2004

Learn Albanian

Reading

Kam një liber. Libri im është në spanjisht. Libri quhet El Tunel. Do të lexoj ketë libër sepse kuptoj spanjisht. Do të mesoj shumë fjalë të reja. Libri është shumë i vogël. Ka më pak se njëqind faqe. Lexoj tre faqe çdo ditë.

Dëshiroj të lexoj një liber në shqip, por nuk kuptoj shqip mirë. Do të mesoj shqip përpara, edhe do të lexoj një liber në shqip pas.

Shqipja është shumë e vështirë por mësuesja ime është shumë e mirë. Ajo bisedon me mua çdo ditë në shqip. Do të mësoj shumë shpejt.

 
 
 

Vocabulary

Practice: < Recognition | Recall | None | Shuffle >
i ri, e renew
(i,e) vjetërold
sa vjeç je ti? / sa vjçe je ti?How old are you (masc./fem.)
faq/e, -ja, -e, -et (fem.)page
porbut
përfor
përparabefore
pas, pasi, pastajafter
(i,e) vështirëdifficult
(i,e) lehteasy
mësues, -i, -ë, -ëtteacher (masc.)
mësues/e, -ja, -e, -etteacher (fem.)
(i,e) shpejtquick
(i,e) ngadaltëslow
me muawith me
me tywith you (fam.)
me të, me atëwith him, with her
me newith us
me juwith you (form.), with you (pl.)
me ta, me atawith them (masc./fem.)
jam unë!It's me!

posted by Unknown at 11:00 am | 0 comments